logo

Як поєднати профорієнтаційну роботу працівників і студентів? 15-12-20,08:39

Як поєднати профорієнтаційну роботу працівників і студентів?

Ситуація з карантином вносить свої корективи у всі ланки життя суспільства. Зустрічі, заняття та збори вже звично проводити в режимі онлайн. Процес профорієнтації майбутніх студентів Інституту підприємництва та перспективних технологій Національного університету «Львівська політехніка» також перевели в онлайн. Науково-педагогічні працівники кафедри економіки і маркетингу та студенти міста Львова і Дрогобицької філії проводять онлайн-профорієнтацію в сучасній та доступній для абітурієнтів формі. Оксана Сватюк, Лілія Гринаш, Яна Печериця і студенти груп МКМС-11, МКМС-22, МНМС-11, ФНМС-12, ФБМС-22, ФБМС-22 розробили завдання: опублікувати креативний пост у соціальних мережах instagram та facebook на тему їхнього студентського життя з цікавими фотографіями або відео навчального процесу. Обов’язковою умовою є дописи у тексті посту, а саме середньочастотні хештеги: #ястудентІППТ #ястудент #зміна соціального статусу! #КоледжІнноваційнихТехнологій #ІнститутПідприємництватаПерспективнихТехнологій #НУЛП #тутцікаво! #моїдрузі! #люблюсвоюгрупу! Використання саме середньочастотних хештегів у постах сьогодні дає найбільшу ефективність та найбільше охоплення, можливість переходу на офіційні сторінки Національного університету «Львівська політехніка» в соціальних мережах. Впродовж листопаду-грудня 2020 року студентами Коледжу інноваційних технологій міста Львова та Дрогобицької філії Інституту підприємництва та перспективних технологій було опубліковано 120 постів про те, що вони змінили свій статус з «учня» на «студента» із загальним охопленням аудиторії в соціальних мережах понад 62500 осіб. Результат оцінювали через місяць як кількість переглядів, лайків або особистих запитань до студента від осіб зацікавлених постом. Студенти отримали практичні навики розробки рекламного посту та провели профорієнтаційну роботу онлайн.

Останні новини