logo

Тренінг для здобувачів вищої освіти «Комунікація, як основний етап виявлення потреб клієнта» 20-03-21,06:47

Тренінг  для здобувачів вищої освіти   «Комунікація, як основний етап виявлення потреб клієнта»

16 березня 2021 року в Інституті підприємництва та перспективних технологій Національного університету «Львівська політехніка відбувся тренінг для здобувачів вищої освіти на тему: «Комунікація, як основний етап виявлення потреб клієнта», проведений Наталією Ожанською – керівником напряму преміум банкінгу з 20-ти річним досвідом роботи в різних банківських установах.
Студентам було запропоновано рольову гру «Клієнт - банкір -консультант», з конкретними завданнями на вміння комуні кувати з партнером. Присутні студенти були не лише спостерігачами, але й приймали активну участь в обговоренні недоліків ділового спілкування.
Наталія Мирославівна люб’язно поділилася особистим життєвим та професійним досвідом, мотивуючи студентів до розвитку комунікативних компетенцій та навчання впродовж життя.

Останні новини