ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА
першого (бакалаврського) рівня вищої освітиза спеціальністю 075 Маркетинг
Галузі знань 07 Управління та адміністрування
Кваліфікація: Бакалавр з маркетингу
Читати більше
Кафедра економіки і маркетингу (ЕКМ) сформована у 2016 році шляхом реорганізації на основі об’єднання трьох кафедр – «Загальноекономічної підготовки та маркетингу», «Міжнародної економіки» та «Гуманітарної підготовки», які було створено в ІППТ у 2000 році.
Кафедра економіки і маркетингу здійснює підготовку бакалаврів у галузі знань 07«Управління та адміністрування» за спеціальністю 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання, забезпечує викладання фундаментальних загальноекономічних та гуманітарних дисциплін для інших спеціальностей ліцензованих в інституті. При кафедрі діють 2 циклові комісії для організації підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «молодший спеціаліст» спеціальності «Маркетинг»: циклова комісія гуманітарних дисциплін та циклова комісія спеціальності «Маркетинг».
Зміст підготовки фахівців кафедрою ЕКМ орієнтований на потреби ринку праці, впровадження інноваційних методів навчання, поєднання навчальної та наукової роботи, вдосконалення практичної складової підготовки студентів, розвиток креативного мислення.
Випускники кафедри є конкурентоспроможними на ринку праці, успішними в підприємницькій діяльності та державній службі, обіймають управлінські посади або провідних фахівців на підприємствах різних форм власності незалежно від галузевого спрямування, а також в організаціях або установах:
Після успішного завершення навчання наші випускники-маркетологи можуть працювати:
Кафедра ЕКМ здійснює роботу за науковим напрямом «Актуальні проблеми економіки і маркетингу, формування ефективної моделі господарської системи в умовах євроінтеграційних перетворень» (02.2020 -12.2024); галузь застосування 72.20 «Дослідження й експериментальні розробки у сфері суспільних і гуманітарних наук». Державний реєстраційний номер 0120U100957 від 24.02.2020 р.
Науково-педагогічний персонал кафедри активно поєднує викладацьку роботу із науковою діяльністю, що сприяє підвищенню рівня ефективності навчального процесу, удосконаленню змісту навчання із урахуванням сучасного стану та актуальних проблем соціально-економічного розвитку України, здійснення досліджень розвитку економічних процесів і явищ, формування маркетингової стратегії поведінки підприємства на ринку, впровадженню передових форм навчально-методичного забезпечення підготовки фахівців, покращенню методики викладання тощо.
Для забезпечення оптимального поєднання науково-дослідного та навчально-виховного процесу кафедри заплановано: